You can do whatever you like

Kom precis hem från match mot Ormsta. Fick inte spela och var bänkad från start.
Kan i mångas öron låta som ett helvete.
Men det är det faktiskt inte.

Jag spelar i dagsläget med Segeltorps IF dam1 i riksserien, sveriges högsta damserie inom ishockey.
Har precis "gått upp" till laget och har spelat i div.1 i några år innan.
Jag delar omklädningsrum med både svenska och utlänska landslagsspelare och folk med flertalet SM-guld.
Vi tränar i princip varje dag och träningarna är seriösa och bra.
Man lär sig massvis av att titta på matcher.
Får man inte speltid i första laget får man dessutom match-tid i andra laget när deras serie har startat.

DÄRFÖR är jag inte ett dugg ledsen över att behöva sitta hela matchen.
Jag har gett mig fan på att ha en fast plats i laget tills nästa säsong och tills dess är det bara att köra på.
Har fått speltid i alla andra matcher hittils så jag kan inte klaga.
http://cdn.nhl.com/images/upload/2008/03/Doug_Murray_play.jpg
bildkälla.

En kompis till mig kände Douglas Murray när han var liten/yngre (Stavning på det?) och han var då bland de "sämre" i laget.
Idag spelar kilen i NHL och har miljoner på kontot. (NHL= Största hockeyligan för män i världen.)

You can do whatever you like. Helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0