Inledde dagen med en PW

Var så himla fint väder.
Drog på mig spinningbyxor, solbriller, hörlurar as peppad och gick ut.
5km senare kände jag inte halva rumpan och utsidan av låren. Kollade temperaturen och det var tydligen -10 C.
Därför alla termobyxor-människor kollade snett på mig kanske Haha.
Så gick hem och värmde mig och har fortfarande inte tinat ordentligt om arslet.
 
Btw. Kalle och jag beställde grejer på gymgrossiten för några dagar sedan som kom igår.
Jag beställde vassle-protein, kosttillskott för som ska vara prestationshöjande och förbrännande samt en fjortis-shaker.
Proteinet luktar gott som fan, smakade sisådär när man blandade med vatten.
Ska prova med mjölk.
Tabletterna sätter i alla fall gång på systemet, behöver kanske inte säga mer än så. Haha.
 
Jaja, ska kika topmodel till min bebi kommer hem. Hårt liv.
Pusspåer.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0