Träningsvärken

Vaknade upp igår med träningsvärk från helvetet. Vet inte om jag någonsin i mitt 22åriga liv varit med om värre. Kunde inte lyfta armarna högre än rakt ut... EH.
4km löpning, styrkepass och 3,5 km intervaller var boven i dramat.
Så gick ut och drog 3km igår för att mjuka upp och testa nya löparjackan från Nike. Älskar redan.
Men träningsvärken är kvar..
 
Föresten, de flesta av mina träningskläder jag gillar är från Nike. Filament tightsen, sport bhs, löpartröja och nu även jacka. Bäst.
 
Mirakelkur mot förjävlig träningsvärk?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0