Torsdag- känns som söndag

Hej alla fina,
Förra inlägget var tydligen av intresse då min besöksstatistik steg med 100 %. Kul!
 
Vart hemma och tvättat all tvätt idag.
Skönt att få det ur världen och ha en extra dag att verkligen låta förkylningen få andas luft utan barnbaciller.
Ska i alla fall jobba i morgon. Öppning, så blir tuff start, men det blir nog bra. Älskar när all tvätt är tvättad, diskbänken ren, sängen nybäddad och man är mätt i magen. Vardaglig tillfredställelse!
 
Är en fullbokad helg jag har framför mig med bil på vekstaden, optikern, familjemiddag och tid hos mor och far.
Om någon i Tumba vill ses är det välkommet.
 
Funderar föresten på att springa vårruset. Är det någon jag känner som också är sugen?
 
Gjorde hemmagjorda nyttiga chicken nuggets med avacado till middag idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: Här skriver du något som berör mig personligen eller inlägget ovan, jag läser inga bloggar som
reklamför tävlingar på sin blogg eller dagens blogg eller dylikt.
Alla sådana IP-adresser blockeras from 2011-09-15.
Tack på förhand!

Trackback
RSS 2.0